400 Horsepower in a Box - AND it's Smog Legal? Painting the G35 Gets Weird... And We Lose 2 months ago   15:29

Hoonigan Project Cars
With the Culture Clash at the Burnyard Bash looming, we knew the G35 Sedan project was going to need some extra juice. So we ordered some juice... a lot of it. Via a Vortech Supercharger in a box. That's SMOG LEGAL. That may not mean much to 49 states in the union, but to us? That's a big deal. Because we need to be hitting the streets with hoods flying and exhaust popping. Literally.

Check out the California-legal Vortech Supercharger system here:
https://vortechsuperchargers.com/products/copy-of-2003-2006-nissan-350z-supercharging-system?variant=17021165319

Subscribe to our new channel Hoonigan Daily Transmission - https://up-tube.com/channel/HPa30NshazdUOxauXGgH4lPD

FB: https://www.facebook.com/TheHoonigans/
IG: instagram.com/thehoonigans

Turn on notifications so you don’t miss out, noob.

https://www.hoonigan.com/

Follow Our Crew:
@brianscotto
@vin_tra
@hertlife
@dangerdan3
@mister_zachary
@jchase7452
@jofeltolosa
@teaguefleury
@baker_ashley
@nelsonflores__
@nadsynads
@kyletstuart24
@larry_chen_foto
@roncar

Stay fresh with the latest apparel:
https://www.hoonigan.com/featured.html

Music:
@zevahcproductions
https://www.youtube.com/user/ZevahcTheProducer

Comments 911 Comments

Hoonigan Project Cars
What was some of your favorite G35 moments?!
kylen kodama
Does that DV come with the kit?
ChEsCo CrUz
Can yall help me with mine id be so stocked 🙏🙏🙏🙏 help me with some likes people i got a 2003 g35 coupe🙏🙏🙏🙏
tommy d u b b s
Nice skyline
Darryl Webb
More power
Anthony Mesa
should have kept that mustache dan
Fervid1UZ
Lol it sounds like DK's Z in tokyo drift.
Lexicon Devil
What are Boxo toolboxes like?
Rigo Mata
6:23 wtf happened 🤣 mike Tyson
ryan passur
Why is this the last episode of the g35?
Zombie Ape
The G35 looks beautiful 😍…


Now SEND THAT BITCH 😂😂😂
Patrick Møller Hald
can any friendly scumbag tell me the name of the song at 0.37 big love to hoonigan guys! you guys are the best man, thx for makein the best shit to watch on youtube!
Munkee Z
Dan and Jose dream team getting things done!
CokeandManual
Com'on baby can a brotha just the name of the song?
Anthony Everett
Isn’t that a pro charger? Because I was under the impression that a supercharger mounts to the top of the motor and isn’t shaped like a turbo
Harrison Filleul
What engine does the g35 have in it and is it stock????
Austifornia
homie @ 7:45 needs to go to a doctor, has a big ass growth on his neck
Knebabo Mcdaniel
for the price of $5k for the kit, you could just get another g35
Carlin Leneker-frisch
Okay so now that were done with it, can you please put on the better tail lights? Lol. And louvers?
Josh Larochelle
Who made this thumbnail? Super chargers don’t whistle... that’s a turbo. A supercharger whines. Smh.
Add Reply

Painting the G35 Gets Weird... And We Lose 400 Horsepower in a Box - AND it's Smog Legal? 2 months ago   12:36

Shout out to the Pooch Pal Protector for keeping the dogs of Hoonigan protected from the dangers of our questionably safe builds!

Also, yes - things took a weird turn on this episode. We blame the dinosaurs. But hey, at least you get this sick dramatic re-enactment. And more damage in .05 miles than the G has gotten in most of its life.

Pooch Pal Protector
@GoPoochPal
gopoochpal.com

Music:
@zevahcproductions
https://www.youtube.com/user/ZevahcTheProducer

Subscribe to our new channel Hoonigan Daily Transmission - https://up-tube.com/channel/HPa30NshazdUOxauXGgH4lPD

FB: https://www.facebook.com/TheHoonigans/
IG: instagram.com/thehoonigans

Turn on notifications so you don’t miss out, noob.

https://www.hoonigan.com/

Follow Our Crew:
@brianscotto
@vin_tra
@hertlife
@dangerdan3
@mister_zachary
@jchase7452
@jofeltolosa
@teaguefleury
@baker_ashley
@nelsonflores__
@nadsynads
@kyletstuart24
@larry_chen_foto
@roncar

Stay fresh with the latest apparel:
https://www.hoonigan.com/featured.html